KOSZT DOSTAWY

Koszt dostawy obliczany jest automatycznie po umieszczeniu produktów w koszyku oraz wybraniu ich ilości.
Koszty dostawy uzależnione są od wielkości i ilości zamawianych produktów:

  • paczka standardowa – 22 PLN brutto
  • paczka niestandardowa – 55 PLN brutto
  • półpaleta – 100 PLN brutto
  • paleta euro – 180 PLN brutto
  • paleta przemysłowa – 230 PLN brutto.

Podane koszty dostawy obowiązują tylko na terenie Polski.
Jeśli koszt dostawy wydaje Ci się zbyt wysoki, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

SPOSÓB DOSTAWY

Dostawa Towarów odbywa się na adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie dostarczane są w zabezpieczonych paczkach bądź na paletach za pośrednictwem firm kurierskich lub spedycyjnych:

  • dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00
  • kurier/dostawca podejmuje tylko dwie próby dostarczenia przesyłki
  • dostawa odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki (zasady liczenia terminów opisane są w punkcie poniżej)
  • przesyłki o wadze powyżej 31,5 kg dostarczane są na poziom parteru, lub w najdalsze miejsce pod wskazanym adresem gdzie można dojechać samochodem.

CZAS DOSTAWY

Koszosfera dokłada wszelkich starań, aby złożone przez Ciebie Zamówienie zostało zrealizowane w możliwie w jak najkrótszym czasie.
Towary, za które Kupujący dokonuje przedpłaty przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, będą wysyłane dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedającego, zgodnie z terminem podanym na stronie produktu. Czas realizacji Zamówienia jest więc liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na firmowym koncie. Realizacja Zamówienia płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie.
Czas realizacji Zamówienia zależy od wybranego produktu, a informacja dotycząca jego długości zamieszczona jest na stronie internetowej Koszosfery w Karcie produktu. Do czasu realizacji Zamówienia należy doliczyć termin dostawy przez kuriera (przeważnie 1-3 dni robocze):

 CZAS DOSTAWY = CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA (TJ. PRZYGOTOWANIE TOWARU PRZEZ SKLEP) + DOSTAWA (OK. 1-3 DNI ROBOCZE)

W przypadku, kiedy Zamówienie składa się z kilku Towarów o różnym czasie realizacji Zamówienia, towary wysyłane są oddzielnymi przesyłkami, z uwzględnieniem wszystkich terminów, celem usprawnienia realizacji oraz uniknięcia niepotrzebnego wydłużania czasu realizacji całości Zamówienia.
Staramy się, aby czas realizacji Zamówienia był jak najkrótszy. W razie wydłużenia czasu oczekiwania na przesyłkę, Kupujący zostanie powiadomiony o tym fakcie drogą elektroniczną lub telefonicznie.

GODZINY DOSTAWY

Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie w godzinach 8-17. W ramach standardowej usługi kurierskiej nie ma możliwości ustalenia konkretnej godziny dostawy – wynika ona z ustalonego  harmonogramu pracy kuriera. Godzinę dostawy można próbować ustalić bezpośrednio z kurierem, ale jest to kwestia indywidualna i zależy od dobrej woli i możliwości kuriera. Każda dostawa jest poprzedzana mailem oraz SMS-em dotyczącymi pory dostawy.
W przypadku kiedy w ciągu dnia nie ma Cię w domu, sugerujemy wybór adresu miejsca pracy (dla łatwiejszej lokalizacji miejsca pracy, w uwagach do Zamówienia można dodatkowo dopisać np. nazwę działu, nr pokoju / biura, etc.).

 

BEZPIECZNY ODBIÓR PRZESYŁKI

SPRAWDŹ WYGLĄD OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO
Karton nie powinien posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta.
Jeśli opakowanie jest w nienaruszonym stanie, podpisz list przewozowy i przyjmij przesyłkę.
W przypadku, gdy  opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki podaj rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Jeśli zdecydujesz się odebrać uszkodzoną paczkę, koniecznie spisz z kurierem protokół  szkody. Nie pozwól kurierowi odjechać bez jego sporządzenia.

SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI
Najpierw zweryfikuj kompletność przesyłki . Sprawdź zgodność paczek z dokumentem WZ przyklejonym na przesyłce.
Następnie otwórz przesyłkę i sprawdź, czy produkty są nieuszkodzone. Kurier powinien poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

JEŚLI MASZ ZASTRZEŻENIE CO DO ZAWARTOŚCI LUB STANU PRZESYŁKI
Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub Zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu/WZ, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Jeżeli kurier twierdzi, że nie ma przy sobie protokołu szkody, spisz uszkodzenia na liście przewozowym i poproś o podpis kuriera.
Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi”  wpisz swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.  Protokół szkody prześlij nam razem z formularzem reklamacyjnym.

ZASTRZEŻENIA PO ODJEŹDZIE KURIERA
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej, która dostarczała przesyłkę.
Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Jeżeli nie spisałeś protokołu szkody z Kurierem podczas odbioru przesyłki, możesz zrobić to w ciągu 7 dni od jej dostarczenia.

WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY NA NASZEJ STRONIE
Zrób zdjęcie uszkodzenia i – wraz ze skanem protokołu szkody oraz skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe.